U hebt niets in uw winkelwagen.

Algemeen

U kunt uw gegevens wijzigen door in te loggen en vervolgens rechts bovenin de pagina op 'Account' te klikken. Vervolgens kunt u in de linker menubalk kiezen voor 'Account-gegevens' om uw email adres of wachtwoord te wijzigen. Wilt u uw adres gegevens aanpassen dan kan dit door op 'Adresboek' te klikken in de linkermenu balk van het 'Account' menu.
Wij houden alle vertrouwelijke informatie die u invult geheim en zullen alleen informatie verstrekken aan derden voor zover dit noodzakelijk is voor de uitvoering van de overeenkomst. Voor een uitgebreide uitleg verwijzen we u door naar de algemene voorwaarden.
U kunt de algemene voorwaarden vinden door onderaan de pagina de klikken op 'Algemene voorwaarden en privacystatement'.
Rechtbovenaan de pagina vindt u een een zoekbalk waar u naar producten kunt zoeken. U kunt ook zoeken op bijvoorbeeld, druivenras, streek of land.
U kunt u zowel aan als afmelden voor de nieuwsbrief in het 'Account' menu, door te klikken op nieuwsbrief abbonementen. Heeft u geen account maar wilt u wel op de hoogte worden gehouden van de nieuwsbrief dan kunt u rechts onderaan de pagina abboneren op de nieuwsbrief.

Bestellen

U kunt uw bestelling wijzigen door rechts bovenaan de pagina de klikken op de rode tas. U komt vervolgens in het 'Winkelwagen' scherm waar u uw bestelling kunt aanpassen. Let op: klik voordat u verder gaat met winkelen of doorgaat naar het betaal venster op 'Winkelwagen bijwerken'.
U kunt de status van u bestelling zien door op 'Account' rechts bovenin de pagina te klikken. Vervolgens klikt in het linker menu op 'Mijn orders' waar u een overzicht krijgt van uw bestellingen, u kunt hier ook de status van uw bestelling zien.
Op het moment kunt u op twee manieren betalen. U kunt een eenmalige overboeking maken, of betalen met iDeal. Wij raden het gebruik van iDeal sterk aan omdat de snelste en veiligste manier van betalen is.

Verzenden en retourneren

U bestelling wordt door ons eerst zorgvuldig verpakt en vervolgens meegegeven aan DHL/Selectvracht, die vervolgens de bestelling bij u komt bezorgen.
Wij doen ons uiterste best uw bestelling onbeschadigd en netjes af te leveren. Direct bij ontvangst dient u de zaken te controleren op zichtbare gebreken of beschadigingen en deze te vermelden op de vrachtbrief of begeleidende bon, maak zo mogelijk een foto. Binnen twee werkdagen dient u een melding hiervan te doen bij onze klantenservice. In overleg met u proberen we altijd tot een bevredigende oplossing te komen.
 
14 dagen retourrecht
Wilt u een product van ons retourneren? Dat kan! U heeft het recht de bestelling zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na ontvangst van het product te retourneren. Tijdens deze termijn dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U dient de zaken in zijn originele verpakking aan ons te retourneren. Na ontvangst zullen wij u de aankoopprijs van de zaken binnen 10 dagen aan u terugbetalen. Indien er bij toezending aan u verzendkosten zijn berekend dan worden deze ook vergoed.
De verzendkosten bedragen €7,50 per bestelling onder de €100. Bij bestellingen boven de €100 euro is het verzenden gratis.
Bij bestellingen die voor 13:00 uur s'middags worden besteld krijgt u uw bestelling binnen 2 werkdagen in huis. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst worden dus inprincipe op dinsdag bezorgt. Mocht het ons niet lukken om u bestilling binnen twee werkdagen te bezorgen dan laten we u dit zo spoedig mogelijk weten.
Als u niet thuis bent als het pakket wordt bezorgt krijgt u een kaartje in de bus. Op dit kaartje staat een code vermeld waar u mee kunt inloggen. U kunt dan zelf bepalen wanneer het pakket moet worden afgeleverd. Als hier geen gebruik van wordt gemaakt worden er nog drie pogingen gedaan om het pakket te bezorgen, waarvan twee maal in de avond.